Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Svar på kommentar!

Fanny om Tipsar om en blogg fylld med tävlingar!:
Snygg design du har :) Jag måste bara passa på att fråga hur du gjort för att få grön bakgrund bakom där det står tid, datum osv i varje inlägg? :)


Jag har valt att #enrtymeta ska ha grön bakgrundsfärg.

/** 'Posted by' txt **/
.entrymeta {
font-family: Trebuchet MS;
font-size: 11px;
font-weight: normal;
color: #666;
padding:0px;
background:#d3ecbf;
text-align:right;
margin-top:-38px;
margin-left:45px;
height:15px;
width:700px;
}
/** 'Posted by' txt **/
.entrymeta {
font-family: Trebuchet MS;
font-size: 11px;
font-weight: normal;
color: #666;
padding:0px;
background:#d3ecbf;
text-align:right;
margin-top:-38px;
margin-left:45px;
height:15px;
width:700px;
}


Som jag sagt förut måste man inte ha photoshop eller liknande för att blanda snygg färg här är en jätte bra simpel hemsida man kan göra det på, jag användet det ibland då jag inte orkar starta PS

Hjälpte detta?:-)


Kommentera ♥ [4]


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack så mycket! :)

2012-04-21 @ 18:42:24
URL: http://fawila.blogg.se/
Postat av: matilda

du har jätte snygg design verkligen :)

2012-04-21 @ 19:30:14
URL: http://matildawest.myshowroom.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

allt bra? :)

2012-04-21 @ 19:56:35
URL: http://tjejenida.blogg.se/
Postat av: Lovisa Danielsson

Fin blogg du har!!:D

2012-04-21 @ 20:05:00
URL: http://lovisadsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback