Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Till er som är med och tävlar.

Glömde visa er dom här bilderna som ni får använda för att locka röstare :)


Bara gått timmar sen röstningen startade och det är redan spännande! :D

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: Annika

Snygga ikoner du gjort, använder den rosa :)

2012-04-26 @ 18:19:42
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Mathilda - PHOTOGRAPHS

Härlig blogg!

2012-04-26 @ 19:04:27
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback