Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





NU ÄR RÖSTNINGEN IGÅNG

Ni röstar högst uppe i menyn, det går att rösta en gång per dag, det går även att rösta på mer än en person. Kommentarer som röster i detta inlägg räknas INTE.

Tävlingen avslutas måndag 19/3

Till er som är med och tävlar, om ni vill får ni nyttja dom här bilderna;

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: Josefina

SV: Nej tack!

2012-03-16 @ 13:55:08
URL: http://millionmiles.blogg.se/
Postat av: Moster Ella

JAG vill ha en jue!!! mutter

2012-03-18 @ 00:31:07
URL: http://cedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback