Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Känslan

Då en kille i klassen frågar om man är sjuk, och så är man bara osminkad..

H - OJ! Är du förkyld eller?
JAG - nej, osminkad
H - nä men är du säker på att du inte är sjuk??

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Moa

Svar: Jo .. jag har sätt det :) va lite sugen på att beställa en, men jag skulle inte kunna förklara hur jag vill ha det, för jag vet helt ärligt inte själv ;) så gjorde en ny igår! Säg gärna vad du tycker? :)



skulle dock kanske vilja ha hjälp med att göra så som du ha gjort i menyn på sarah carlsten :) tar du betalt för det?

2012-05-21 @ 14:44:14
URL: http://moasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback