Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Sörjer säsongs avslutningen!

Sista avsnittet av TVD var jätte spännande och så bra! Nu måste mest troligt vänta till SEPTEMBER för att få se nästa avsnitt. Ni som fortfarande inte börjat se serien gör det nu! ;) (ni har ju hela sommaren på er att komma ikapp!) 

Och ett extra ♥ åt min ian somerhalder (damon)

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Glömde helt bort idag haha!! Vi kan ta det imorgon? :D

2012-05-13 @ 01:32:59
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback