Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Svar på en kommentar

anna om New shoes:
Vart har du köpt skorna i för sko affär ?

MITT SVAR:

Skorna finns på skopunkten! Dom kostar 400kr, och där får man ju dessutom 3par betala för 2! ;)

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: anna

Skit snygga skor för har likadana skor som du men tack ändå

2012-05-14 @ 11:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback