Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Löst problemet (dålig lösning!)

Nu har Alicia äntligen fått hennes design, jag gjorde klart det sista direkt på hennes blogg och till min förvåning sparades allt DIREKT på hennes blogg! Måste vara mina underbloggar det är fel på, alltså kimidori.blogg.se/exempelextrablogg! Jag måste alltså göra en helt ny blogg för att kunna designa som vanligt :S
Men iallafall, vad tycker ni? :)

Kommentera ♥ [3]


Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Foto & bloggdesign

Mina underbloggar/ testbloggar är också sega på att uppdateras.

2012-06-21 @ 15:12:02
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: ♥We dance for laughter♥ AnaiisWilson

Hej, jag behöver verkligen hjälp ! Jag har försökt i flera veckor att få in en slideshow header i min blogg. Men det vill inte funka, jag har liksom hela koden i min kodmall men det funkar inte ? Kan du hjälpa mig :-O:love:

2012-06-21 @ 15:43:48
URL: http://anaiiswilson.blogg.se
Postat av: Josefine

hej!
jag har lånat en av dina designer så du vet =)

2012-06-25 @ 21:41:14
URL: http://joseefiiinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback