Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Fannys nya design

Här har ni Fannys nya design! Hon vann min senaste "vinn en design" tävling. Den räknas som en "avancerad" design och skulle därför egentligen kostat 100kr. Läs mer om mina priser här.
Blir riktigt glad då jag läste vad Fanny skrivit om den nya designen!

" Kunde inte blivit bättre!!!

Fick nyss upp designen av Elin/Kimidori som jag vann och jag kunde inte blivit nöjdare!!
Super duktig tjej!

Är ni avundsjuka nu? ni kan ju vara med och tävla i hennes framtida tävlingar eller köpa en design för 100kr.
HELT KLART VÄRT DET! :D 

Plus att hon satt in designen åt mig, jag gav henne lösenord och allting och har fortfarande kvar bloggen.
Hon lurar inte och tar bloggarna som vissa gör.

Väldigt seriös tjej och duktig! Jag visste inte vem hon var innan så vi känner inte varandra så att ni inte tror att jag bara säger så. 

TACK SÅ HEMSKT MYCKET ELIN! :D"

Kommentera ♥ [4]


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad du är duktig att designa

Jag var inne och kika på hennes som du gjort

Kan bara berömma, så stilfull och nyare och mer snyggare

2012-05-28 @ 14:42:38
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Vad du är duktig att designa

Jag var inne och kika på hennes som du gjort

Kan bara berömma, så stilfull och nyare och mer snyggare

2012-05-28 @ 14:42:39
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Maddiie

Jätte snygg design du hade gjort åt henne!

Du får ha en fortsatt trevlig måndag :)

2012-05-28 @ 14:45:04
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: kaffehörnan

Jag slumpar

Du har nog designat länge, de syns faktiskt i så fall vilken gåva du har

2012-05-28 @ 14:49:44
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback