Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Speciella husdjur

Hur coolt hade det inte att ha tex en iller som husdjur? Dom är ju så grymt söta och roliga! Men jag skulle nog aldrig skaffa en pga att det verkar vara ett ganska stort ansvar & saker som kommer bli söndertuggade. Länk till bild
 
En igelkott (eller kissekott som en lill-kusin till mig sa ;) ) med sina bebisar. Tycker dock dom ser ganska äckliga ut då dom är så små :( Länk till bild
Newly Born Hedgehogs Are So Cute (52 pics)
 
Ett annat coolt djur är kapybara, ser nästan ut som jätte stora marsvin. Känns som att om man skaffar en sån borde dom få gå fritt utomhus och inte i en liten lägenhet? 

Kommentera ♥ [6]


Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Hej!
Jag har haft lite fullt upp så har ännu inte hunnit lagt upp tävlingen du och jag skulle ha tillsammans, är det försent nu eller gäller samarbetet fortfarande? :)

2012-07-02 @ 14:28:31
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: ~ L I N N ~

Ja visst, hade bara tänkt dra en vinnare också! :)
Btw hur mycket tar du för att göra header eller gör du sånt gratis?
Tänkte nämligen testa en av dina gratis designer & behöver då en ny header som passar den ;/ :)

2012-07-02 @ 16:56:31
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: ~ L I N N ~

Åh va snällt! :'D
Ska jag maila dig bilder oså eller? :)

2012-07-02 @ 17:00:06
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: ~ L I N N ~

Toppen!
Mailar dig nu på en gång då :)

2012-07-02 @ 17:01:41
URL: http://linnhahne.blogg.se
Postat av: Lajkamaa

tror inte att du vill ha en iller då dom tydligen luktar. jag har velat ha en sen jag var typ 8 :/

2012-07-02 @ 17:19:07
Postat av: boom beach hack ios

This video game is essentially free-to-play yet that does not indicate that the developer normally are
not making in return for this video clip Coastline
can be obtained for Android and iphone. The increasing of the number of soft moneys adds a substantial degree of complexity (with gathering interdependencies) right into Boom
Beach's development auto mechanic. Ohh an additional excellent boom beach online generator by you people, insects occasionally however it functions!
The worried method is useful with base formats together with the Head office
in the far back with marginal protection behind it.
You have to be added cautious with your defense with a relatively lengthy array like the Rocket launcher, mortar and also Boom Cannon. If you are stuck on something
certain as well as are not able to find any type of answers on our Boom Beach Cheats web
page after that make certain to ask the Boom Beach Forum/ Area for assistance and also suggestions in the
conversation box below as well as they will certainly return to you as soon as possible with a response!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback