Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Nya jeans & mobilskal!

Var i luleå igår och köpte ett par jeans, dom satt prerfekt! jag har svårt att hitta jeans som passar för att jag är kort 159cm. Jeansen känns som legging alltså as sköna! Jag har länge letat jeans som passar mig, bikboks tycker jag är sköna men dom är för långa och då blir dom ju förstora i smalbenet/vaderna och knät hamnar som på fel ställe:P

Och jag hittade jeansen på ett så simpelt ställe som Cubus för 300kr! :D
Var förbi och Emils föräldrar nyss fick ett fint skal av dom! :D

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback