Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





The lying game

Tipsar om en serie jag börjar kollat på.
Har inte hunnit så långt in i serien men det handlar om ett tvillingpar som hittar varandra och nu försöker hitta deras biologiska mamma. Den är rätt bra och spännande men lite töntig ibland ;)
Den slår ju dock inte mitt älskade Vampire diaries <3


Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Maria

ser att vi gillar samma serier :) ingen slår ju Vampire diaries :)



du jag måste fråga dig om du vet varför min statestik slutade räkna när jag fick ny design av en tjej. Den har inte uppdaterats sen den 9/4 :S

2012-04-13 @ 18:23:57
URL: http://msn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback