Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Tillbaka från fjällen!

Anledningen till att jag inte bloggat nånting under påsk är för att jag varit i fjällen, fråga mig inte vars för det vet jag inte men i sverige iallafall ;) Vi har ätit god mat varje dag och kört skoter och solat! Vi hade jätte tur med vädret alla dagar.

Lite halvkassa iphone bilder, visar fler sen som lillasyster tog.
Syns inte så tydligt på bilden, men det var skoter spår på fjället! och lavin spår bredvid.. 


Rotax frös hela tiden, förutom då han fick krypa in i nåns jacka, ååhh så härligt:-)

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Moster Ella

JAG DÖR!! HAHAHA!! Älskade tok-Rotax!

2012-04-09 @ 23:48:04
URL: http://cedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback