Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Gamla teckningar

Vi fick i uppgift att rita en bil i skolan, vattenfärg och kolkritor

 

en kluddrig med blyerts

har knappt några nya bilder då jag nästan aldrig sparar det jag ritat.. Men ska nog bättra mig om jag lyckas hålla bloggen vid liv ;-)

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: alva

sv: tack :)

du är riktigt duktig på att rita!

2012-03-07 @ 16:02:49
URL: http://aalvaglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback