Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Nördiga jag

Ritade just mig själv fast lite sötare i photoshop. Vad gör man inte då man har tråkigt? Men nu kom lillasyster, BESÖK! speciellt ni häst/hund människor :D

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Amiciz ♥

Asså gud , vad fin bild ! :) ♥



♥ Nu har jag lagt upp en videoblogg! Och jag undrar om du kan ge mig respons! Eller tips eller nått, det skulle vara jätte snällt :) ♥ // Amanda ♥

2012-03-15 @ 14:52:28
URL: http://amiciz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback