Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Nu kan ni börja rösta!

BRA ATT VETA:
♥ Röstningen sker i den högra menyn i rutan under "Aktuellt" det är ENDAST dom rösterna som räknas.
♥ Det går att rösta en gång om dagen per nätverk men på flera bloggar samtidigt.
♥ Det är fritt att rösta på vem du vill även om du inte blivit frågad att rösta.
♥ Röstning stängs 27/5 kl 18:00.
♥ Vinnaren belönas med en valfri avancerad design gjord av mig värde 100-150kr
♥ Hann du inte anmäla dig? Lugn, det kommer en ny tävling efter denna. Orkar du inte vänta eller kanske har du otur i tävlingar så säljer jag även, läs mer här.

TILL ER SOM TÄVLAR:
♥ Se till att få röster genom att tex blogga eller skriva på facebook.
♥ Det finns inga regler på hur du får tag i rösterna muta gärna dina läsare! ;)

Lycka till nu!

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Sarah :D

Hur röstar man, Jag ser ingen röst grej på högra menyn :O

2012-05-24 @ 15:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback