Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Svar på kommentar

Ida om Första varvet!:
antar att du hittade nå kul på ikea? :D

Jo shoppade för sammanlagt 2000kr och är riktigt nöjd! :D
FULLEN Tvättställsunderskåp med 2 dörrar IKEA
Köpte bla den här för endast 195kr, man ställer den under handfatet i badrummet. Man döljer dom fula rören och får dessutom mer förvaring. smart!

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: Louise

Sv: Gillar inte att vara med i tävlingar! har varit med i så många andra, men aldrig vunnit något! tyvärr! :/

2012-05-03 @ 17:58:34
URL: http://louizedahlstrom.blogg.se/
Postat av: Sara

Oh!! Fett snygg!! Måste ha!

Kram!

2012-05-04 @ 13:28:13
URL: http://saraskz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback