Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





You dont say?..

Aftonbladet "avslöjar" varför du spiller kaffe, i brist på annat att skriva?

"Fysiker: Därför spiller du ut kaffe så lätt

Tester visade att om du går med en kopp som är 10 centimeter hög och 7 centimeter bred så bildas vågor i kaffet. Till slut spiller du.


Finns det någon lösning? Jo, enligt forskaren ska du gå långsamt, titta på koppen inte på golvet och inte fylla kaffet hela vägen upp till kanten.

 

Forskarna hoppas nu kunna utforma den ultimata spillfria muggen."

Länk till källa

 

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: lina

haha, "titta på koppen inte på golvet"

tror de just löste mitt livs problem :-P

2012-05-15 @ 20:09:09
URL: http://linannas.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, ifall man tittar på koppen så kanske man snavar och då spiller man iaf xD

2012-05-15 @ 20:46:32
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback