Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Perfekt avslut på veckan

Jag och Emil for förbi hans mamma som bakat bullar! Så vi åt nybakade bullar och tog med oss några hem också :D Snart gå och sova och ställa väckaren så vi tar oss till Luleå för shopping!
 

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

så gott :D

2012-07-02 @ 16:32:07
URL: http://adaras.se
Postat av: kaffehörnan

Vad grymt gottigt detta ser ut

2012-07-03 @ 00:37:37
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback