Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Ni har väl inte missat min nya blogg?

Kul att folk fortfarande kollar in min gamla blogg varje dag trots att den inte uppdateras längre!
Men nu tycker jag ni ska kolla in min nya istället, CHANELDE.se

Kommentera ♥ [4]


Kommentarer
Postat av: Lea

Hej! Fin blogg! Jag har precis gjort en nystart på min blogg, kika gärna in! Kram :)

PS. förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer...

2012-10-19 @ 09:17:04
URL: http://nattstad.se/leamaria
Postat av: Viktoria

Hejsan, jag vet inte om du såg min kommentar på din andra (nya) blogg. Jag undrar om jag kan ta väck ikonen längst ner i menyn där det står att en tjej tagit bilderna på min blogg? Självklart har jag kvar det där det står att du har gjort designen (eller ja grunden på den iaf) men nu har jag ju min egna bilder på den och då vill jag inte att alla ska tro att hon tagit bilderna och så får hon äran? Förstår du hur jag menar? Tack för en fin design annars, du kan kolla här hur jag användt den (fiinaviickan.blogg.se) kram / Viktoria

2012-10-28 @ 01:12:16
URL: http://vvvviktoria.blogg.se
Postat av: Denice

Tja! Vilken trevlig blogg du har! :P

2012-12-28 @ 09:09:44
URL: http://denice.se
Postat av: Mikael

Hejsan, vilken fin blogg du har!

Förlåt om jag stör, men jag undrar bara ifall du har något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas mer utan att behöva betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Tack och kram från ModeMikael

2013-01-26 @ 18:37:05
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback