Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Tävla om en design av mig hos Linn Hahne!

Just nu lottar http://linnhahne.blogg.se/ ut en design gjord av mig! Detta är ett samarbete jag och Linn har, tror det kommer bli super! Har du också en blogg med rätt så många läsare? Då kan även du få chansen att hålla i en presentkorts tävling!
 
För att slippa krongel ber jag er som ställt upp i min pågående "vinn en design tävling", att vara med i Linns isället. Blir för mycket med två samtidigt! :)
 
Var med & läs mer om tävlings regler osv i detta inlägg: http://linnhahne.blogg.se/2012/may/tavling-vinn-bloggdesign.html

Kommentera ♥ [0]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback