Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Svar på en kommentar

MITT SVAR TILL DIG!
Hon hade kopierat hela min stilmall, alltså 5 timmars arbete som jag inte ger bort gratis. Hon har även tagit bla bilden till meny rubrikerna. Det går att kopiera kodmallen, men bara om man ids ändra typ hälfen för att den ska passa ens egen blogg, det var därför hennes inläggsida såg konstig ut eftersom hon inte orkat ändra den mallen.

 

Angående inspiration håller jag helt med dig! Tar det bara som en komplimang om någon fått en ide till sin egen design då dom sett min! :) Men kopiera rakt av som hon gjorde är inte okej.

 

Hon har dock "erkänt" nu. Inte direkt till mig, men hon tog bort min design och det räknas väl :)

Kommentera ♥ [3]


Kommentarer
Postat av: Moa

En fråga .. absolut inget klagomål, utan jag vill bara veta :)
Hur kan du veta att det är din design? Jo visst, den ser precis likadan ut. Men tänk om det finns en person som faktiskt suttit där hemma & pysslat med sin design, så som du också har det? Sen anmäler du henne? Hur ledsen kommer inte hon bli då :/
Tjejen denna gången, tog uppenbarligen din design.
Men hur ser du att det är din? :)

2012-07-02 @ 08:12:15
URL: http://moasplace.blogg.se
Postat av: josefine

Tycker det är sjukt fel att bara kopiera allt du har gjort, men hur fan fick hon den dära tjejen som kopierade från sarah carlstens hennes stilmall? :O
man måste ju ha lösenordet o det eller?

2012-07-02 @ 22:36:05
URL: http://joseefiiinee.blogg.se
Postat av: Jennifer Leandersson

Då ber jag om ursäkt :)

2012-07-03 @ 00:09:24
URL: http://seducesyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback