Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Alltid lika svårt

Nu har jackan från La Redoute kommit, vet dock inte om jag vill behålla den. Var ju ute efter en vardags sommarjacka men denna känns ju mer som en höstjacka :P 
 
Någon som vill köpa den av mig kanske?

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: frubalken.blogg.se

får jag säga vad jag tycker så ser det mer ut som en höstjacka =( men den är en jäkla snygg höstjacka!

2012-06-27 @ 23:10:43
URL: http://frubalken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback