Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





bio ikväll!

Regnat inatt, regnat imorse, lär regna hela dagen så det får bli bio kväll! Ska se Snow White And The Huntsman, ni som sett den, är den bra? :D

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: Tove

Hejsan, allt bra med dig? :)

2012-06-17 @ 20:37:33
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/
Postat av: jessica

hej :-). Tänkte bara om du skulle vilja hjälpa mig med min novell blogg som jag jätte gärna vill komma igång med dock så har ingen jag frågat än så länge haft tid eller ork till att hjälpa. Eller gör du ens gratis desginer o.s.v kanske är det första jag borde fråga och sorry om du ej gillar sånahär kommentarer // Jessica

2012-06-17 @ 22:58:42
URL: http://bieberrstories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback