Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Dagen

Kom precis hem och lagt mig i soffan! ;) Mina fötter är inte så glada som först gått på stan i flera timmar i klackar sen ut och jogga. 
 
Angående dagens shopping: Jag är så himla besviken! Alla butiker är tomma eller lite skräp kläder från i vintras! Trodde att det var Piteå det var fel på men var precis likadant i Luleå, ska man måsta åka hela vägen till Stockholm för att få shoppa? :( 
 
Tröstade oss med lite glass men känns konstigt att komma hem tomhänt!

Kommentera ♥ [3]


Kommentarer
Postat av: Malin Aurora

Nejmen åh vilken söt!

2012-06-24 @ 11:11:52
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Bodypalace

Vad gott det åg ut =) har aldrig smakat sorbet med lakrits i :P

2012-06-25 @ 10:58:11
URL: http://bodypalace.blogspot.se
Postat av: Eriiza

Vad söta fripassagerare det finns numera! ;D

2012-07-01 @ 18:34:12
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback