Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Effektiv!

Känns att det var länge sen jag designa sist! ;) gjorde klart denna på 2 timmar och den är avancerad! Ni får se den då köparen fått den.

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ser jättesnyggt ut :D

2012-06-21 @ 20:58:47
URL: http://agnesess.blogg.se
Postat av: m

jag undrar hur du fått "menyn" den gråa att få texten på plats. är det i kodmallen man fixar det i och isåfall vart? hoppas du vill svara på min fråga :love:

2012-06-26 @ 01:29:48
URL: http://miiiich.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback