Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





En oinbjuden gäst

Min riddare Aslan hittade en spindel som han ville äta upp. Han brukar alltid rädda mig från spindlar men den här tyckte jag faktiskt såg för farlig ut för honom, så jag stängde in den i en ljushållare. känns som att det kryper spindlar över hela kroppen nu! :(
Kan inte ens redigera bilden, klarar inte av att kolla på den så länge! USCH!!

Kommentera ♥ [3]


Kommentarer
Postat av: Sarah - Adopterad ifrån Senegal

Hej!:)
skulle du vilja förklara hur man lägger in en extra meny, har försökt googla men det funkar inte när jag följer dom instruktionerna :/
Kram!

2012-06-20 @ 15:18:10
URL: http://sarahsanyang.blogg.se
Postat av: Sarah - Adopterad ifrån Senegal

Okej tack så mycket!:)
kram!

2012-06-20 @ 15:47:26
URL: http://sarahsanyang.blogg.se
Postat av: Alva

AAAAAHHH! Var du tvungen att ta kort på den?! Slängde typ ifrån mig mobilen när jag såg den! ;-P:love:

2012-06-20 @ 17:20:41
URL: http://alvadc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback