Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Härliga sommarlov!

Igår hade lillasyster examen. Efter sång i kyrkan osv så for hon, jag & mamma till Golden Dragon och åt lunch MUMS. Jätte stolt över Idas betyg, men lika stolt över mamma som köpte sin första smartphone! ;-) Hon tycker den är svårt, lyckas knappt svara då nån ringer..

I kyrkan kändes det som att det var jag som gick ut 8an, kan inte tänka mig att jag fyller 19 nästa år!

Nu ska jag på stan med Stina! Fortfarande ute efter en skinnjacka..

 

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: • Alicia Rudberg •

Vad fin du är :)

2012-06-14 @ 19:46:28
URL: http://aliciajasmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback