Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Inget mer "veckans blogg"!

Nu ger jag upp, jag har haft veckans blogg flera gånger nu och alltid glömt att publicera vinnaren. Istället kommer jag länka söta och roliga kommentarer som jag tycker är värda att visas i bloggen, och självklart länkar jag även den som skrev kommentaren! Tänker ni följa mig på bloglovin kan ni ju gärna kommentera att ni gör det så kanske ni får en länk på min blogg! :)
 

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag följer dig på bloglovin & läser vartenda inlägg :)

2012-06-13 @ 07:36:04
URL: http://moasplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback