Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Mer om nya blogg.se

Förlåt för att jag inte svarar på era kommentarer! Nya blogg.se är inte helt klart och vissa saker fungerar konstigt och jag är lite vilse. Många undrar hur jag skaffat det, man kunde skicka en ansökan att få prova det före alla andra, vilket jag fick :D
fina du ♥
 

Kommentera ♥ [6]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det tävlingsdags igen och denna gång kan du vinna den snygga mustasch dubbelringen från min webbshop!
allt du behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar att du är med!
lycka till!!

2012-06-06 @ 16:52:31
Postat av: Anonym

Nu är det tävlingsdags igen och denna gång kan du vinna den snygga mustasch dubbelringen från min webbshop!
allt du behöver göra för att vara med är att lämna en kommentar att du är med!
lycka till!!

2012-06-06 @ 16:52:44
Postat av: saga

Jag använder mig av din gratis design Lila gratis design V.2
men jag vet inte hur man får bort det där under länkarna där det står " desing och foto av" och så står det era namn där men jag vill ta bort det där namnet som har fotat bilderna för jag har byt header.
Snälla hjälp mig. :love::love:

2012-06-06 @ 20:40:15
Postat av: Jobie

Söt hund! :)

2012-06-07 @ 10:51:24
URL: http://jobie.blogg.se
Postat av: SARAH CARLSTEN - I Portugal! ;)

din blogg var borta idag..? Min design blev fucked up ;o

2012-06-07 @ 18:44:51
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se
Postat av: Anonym

/ http://sarahcarlstens.blogg.se , eftersom du tagit bort att man inte ser folks bloggar =)

2012-06-07 @ 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback