Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Please make me smart

Tuggat godis hjärnor och hoppas placebo effekten gör mig smart. Pluggat fysik nästan hela dagen, missade nämnligen provet medans jag var sjuk. Jag måste alltså göra ett prov fastän jag har sommarlov! :(
Snällaste Oscar kom förbi i torsdags och gick igenom allt jag missat både närvarande och sjuk ;) Enligt honom borde jag klara provet, då har jag iallafall någon att skylla på om det går åt helvete ;)
 
Till alla er som nu undrar, JA jag är tillbaka nu! :D

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är så jäkla bra !!

2012-06-12 @ 19:12:55
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej Elin!

Du vill möjligtvis inte ha ett litet länkbyte?

/Sara

2012-06-13 @ 19:07:27
URL: http://sknn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback