Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Ritad i ps

Tyvärr suddig eftersom det är en gammal bild jag sparat på fb men inte på datorn :(
Iallafall en bild jag ritat av på emil då han var liten. Gjorde det till en utmaning att göra det i datorn istället :)
Vac tycker ni?

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: Tea[Foto]

Vad fint! Hade du inte kunnat visa i en video hur man gör? :)

2012-06-04 @ 21:23:33
URL: http://namnetblevtea.blogg.se/
Postat av: Louise

Jäklar vad duktig du är!! Jag vill sjukt gärna köpa/vinna en design av dig! Men jag undrar bara hur hela betalprocessen funkar?!?

2012-06-06 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback