Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Svar på kommentar

MITT SVAR:
Du har helt rätt! Försökte göra klart en design idag men nu kan jag inte spara stilmallen längre, jag kan förhandsgranska och allt ser bra ut. Men då jag sparar och klickar på bloggen har inget förändrats. Då kodmallarna började fungera slutade stilmallen.
 
MEN, jag kan fortfarande blogga som vanligt så jag får väl nöja mig med det iallafall. Har kontaktat blogg.se men dom har inte svarat ännu.
 

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: mirre

Vad kul :D Fin blogg!
Synd att de inte funkar som de ska bara..

2012-06-20 @ 21:54:08
URL: http://twinkipinki.blogg.se
Postat av: Agnes

Sjuuukt fin design, älskar den!!

2012-06-20 @ 22:39:23
URL: http://Agnesess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback