Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Tävling, vinn en design! POÄNG

Bilder du får använda om du vill blogga om tävlingen:
AVSLUTAS PÅ SÖNDAG DEN 10DE! LYCKA TILL

Kommentera ♥ [15]


Kommentarer
Postat av: Ida

Förjer dig redan på bloglovin :)

Här är inlägget: http://juustinbbieberstory.blogg.se/2012/june/tack-tack-tack-annu-en-chans-kimidoriblo.html#comment



Jag vill verkligen ha en design av dig för att jag verkligen älskar dom och det är inte många som ger andra denna chansen, jag tackar verkligen dig för det :)

i alla fall så behöver jag en ny design, just nu använder jag din gratis design men vill verkligen ha en som inte är som alla andra utan exakt så den passar till min novell och jag kan inte göra sånt själv!

jag kommer bli riktigt glad om jag vinner en sån här design, därför håller jag tummarna riktigt hårt :)

2012-06-04 @ 21:34:08
URL: http://juustinbbieberstory.blogg.se/
Postat av: emilia

jaha, det va en ny tävling nu.. :P men då skulle min kommentar ju va på denna istället! ;)

2012-06-04 @ 22:08:31
URL: http://emilialarssons.webblogg.se/
Postat av: Julia

Jag skrev ju om din blogg försent så jag undrar om jag måste skriva om den?? Om jag inte behöver det så har jag skrivit och följt dig på bloglovin!! Jag har ju som sagt inte så mycket läsare och jag har inte tipsat/sagt till någon att följa dig men de ska jag göra!! Jag vill vinna för att min design och header inte är så snygga för jag har bara paint så de e lite svårt att göra en!! Jag började blogga igår så jag är inte heller så erfaren!! Jag skulle bli superduper glad om jag vann!! Kram

2012-06-04 @ 22:09:04
URL: http://juliaanymaan.blogg.se/
Postat av: Agnes

Följer dig på Bloglovin sen tidigare! och bloggar om tävlingen alldeles strax! jag har skrivit på FB och sms att följa din blogg på bloglovin och läsa den!<3



Jag vill ha en ny design för att min är så otroligt enkel! JAG DRÖMMER om dina designer för att de är så otroliga! Jag har haft min blogg i knappt 2 månader men aldrig riktigt känt att jag kommit igång! det är tråkigt att blogg om man inte är riktigt nöjd med designen! jag har riktigt dålig statistik och känner att jag inte riktigt kan komma igång med den design jag har nu! JAg behöver lixxom en skjuts för komma igång! JAg har vart med i så många tävlingar men aldrig vunnit, så nu är det bara att hoppas!

Kram

2012-06-04 @ 22:53:31
URL: http://agneswidmarks.blogg.se/
Postat av: ☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Jag är med, följer redan på bloglovin' och vill gärna ha en ny design för min är en sån där gratisdesign bara att jag bytt header och bakgrund, och så gillar jag den inte.. :[

2012-06-05 @ 07:05:33
URL: http://yingz.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej! Jag är med och tävlar! =)



Jag har följt dig på bloglovin nu och blev nr 61.

Jag har även gjort ett inlägg på min blogg o tipsat o länkat din bra blogg här är direkt länk: http://joseefiiinee.blogg.se/2012/june/jag-tavlar-om-en-design.html#comment



Jag vill verkligen ha en ny design har haft min så länge, tröttnat på den totalt du anar inte! Känner verkligen för en ny förbättring och jag kommer få mer blogglust när jag har fin design. Den senaste uppdateringen var varit sådär...

Och jag följer ju Sarah Carlstens blogg och när jag såg att hon hade fått en ny design av dig klickade jag direkt in på din blogg och tyckte du hade en asnice blogg & gjorde jätte fina designer. Du är ju jätte duktig jag lovar!

Vore så glad om jag vann seriöst för jag är en sånn som inte vill ha liknade designer och headers som andra liksom en design som inte liknar någons :)



Kram! (=



2012-06-05 @ 07:12:37
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag är med!!
Följer dig på bloglovin sedan tidigare!! <3
Bloggat om tävlingen och ska försöka att värva bloglovin följare, bara en fråga, hur vet du att jag värvade och ingen annan??

Jag har alltså gjort 1 2 och kommenterar om jag värvar flera!

Jag behöver ingen ny design men skulle vilja ha det har färgat håret så vill gärna ha en ny bild!
Snabbt men har bråttom! Puss!! <3

2012-06-05 @ 13:39:07
Postat av: Ida ♥

Jag är med! :)
Följer dig på bloglovin och har skrivit om tävlingen här: http://idahtt.blogg.se/2012/june/vinn-en-design-hos-kimidori.html

Jag vill vinna designen därför att det är roligare att blogga om man byter ut designen då och då. Och eftersom jag inte är så jättebra på att göra designer så lessnar man ju fort eftersom mina inte blir så välgjorda och snygga. Men man ska ju inte klaga, finns ju säkert dom som inte kan göra designer alls. Vet inte annars vad jag ska skriva, var ärlig iaf :) Hoppas att det räcker ända fram ;)

2012-06-05 @ 13:56:04
Postat av: my

SV: allt bra med dig idag? =)

2012-06-05 @ 14:08:43
Postat av: emilia

sv: okej! :D men fick du min kommentar om att jag anmälde mig? ;) kram!

2012-06-05 @ 22:36:01
Postat av: Livia

Följer dig på bloglovin! Och jag har gjort ett inlägg om tävlingen och länkat till din blogg men länken syns inte men om du klickar brevid där det står "här:" så kommer du att komma till din blogg! Jag har sagt till lite vänner att dom ska följa dig på bloglovin så hoppas dom gör det och här kommer min motevering:
Jag vill ha en ny design för det är så tråkigt att blogga om man inte har någon fin design men jag skulle blogga mer om jag hade en bra design. Jag vill även att du ska göra min desgin för du är så duktig och det skulle vara roligare att blogga. Älskar att blogga så jag skulle väldigt gärna vilja ha en ny, sommrig design!:love:

2012-06-05 @ 23:54:13
Postat av: Agnes

Följer dig på Bloglovin sen tidigare! och bloggar om tävlingen alldeles strax! jag har skrivit på FB och sms att följa din blogg på bloglovin och läsa den!<3

Jag vill ha en ny design för att min är så otroligt enkel! JAG DRÖMMER om dina designer för att de är så otroliga! Jag har haft min blogg i knappt 2 månader men aldrig riktigt känt att jag kommit igång! det är tråkigt att blogg om man inte är riktigt nöjd med designen! jag har riktigt dålig statistik och känner att jag inte riktigt kan komma igång med den design jag har nu! JAg behöver lixxom en skjuts för komma igång! JAg har vart med i så många tävlingar men aldrig vunnit, så nu är det bara att hoppas!
Kram


Inlägget: http://agneswidmarks.blogg.se/2012/june/tavlar-hos-underbara-kimidori-igen.html#trackback

2012-06-06 @ 23:14:02
Postat av: Johanna

Jag följer dig redan på bloglovin, och har skrivit om tävlingen: http: http://mylittleplanet.blogg.se/2012/june/utkast-juni-9-2012.html :-)

Jag vill vinna en design för att blogga är bland det roligaste jag vet! Jag älskar verkligen det. Men jag är sjuuuuukt trött på designen jag har nu, så jag bloggar typ aldrig! :-( Jag har liksom ingen blogglust för att jag tycker att min design är tråkig!

Om jag skulle vinna skulle jag verkligen bli suuuuper glad! Jag skulle börja blogga "på riktigt" igen och få göra det jag älskar :love:

Massa kramar :love: :love: :love:

2012-06-10 @ 10:56:20
URL: http://mylittleplanet.blogg.se
Postat av: Loova

Jag följer din blogg på bloglovi. :-)

Först och främst, varför jag vill vinna en design är för att; Vi alla ser ju hur min design ser ut. Den är till och med skev och speglar inte alls vem jag är, eller hur min vardag ser ut. Den är som ett svart rum, Nog för att jag gillar mörka färger men ändå. Jag skulle verkligen behöva något nytt och fräscht något riktigt snyggt, och vad jag har sett så är du riktigt duktig!

2012-06-12 @ 18:29:39
URL: http://livetmedloova.blogg.se
Postat av: Loova

HAHA oj jag kollade aldrig slut datumet =(

Men säljer du designer?

2012-06-12 @ 18:30:18
URL: http://livetmedloova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback