Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





GRATTIS JOSEFINA!



vinnaren av tävlingen om en design blev Josefina
! Du kan maila mig direkt, skicka med bilder du vill ska finnas med till [email protected]

Till er som inte vann, Nästa tävling ska jag göra röstning istället för utlottning, känns så elakt mot dom som varit med båda gångerna och ändå inte vunnit :( Den som är mest aktiv men med fulast design ska vinna nästa gång (Allstå som mest förtjänar)

Kommentera ♥ [1]


Kommentarer
Postat av: Johanna

HJÄLP MIG HITTA RÄTT BALKLÄNINIG - http://idoitonmyway.blogg.se/

2012-03-14 @ 10:23:04
URL: http://idoitonmyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback