Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Senaste designerna

Funderar på att ha utlottning av designer, vad tror ni?

Kommentera ♥ [3]


Kommentarer
Postat av: saranya

åååh jag älskar din blogg seriöst och skulle vilja att du gör en header till mig. Finns nog ingen annan som gör så fin som du skulle vara överlycklig om du gjorde det , tack puss och hej

Postat av: Ida

Sv: Tack! Vad glad jag blir :)

2012-03-06 @ 20:45:29
URL: http://daydreaming.se
Postat av: Lova

åååååh, snälla skulle jag kunna få en sån där häst design? kram!

2012-03-16 @ 09:22:57
URL: http://lovahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback