Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





The notebook

Såg the notebook med lillasyster igår och den var så bra! Jag grät och bölade i slutet! Finaste filmen jag sett ni som inte sett den MÅSTE se den!

Filmen handlar om en fattig kille som blir kär i en rik tjej, jag älskar förbjuden kärleks filmer ;D

Kunde inte bestämma mig för vilken bild jag skulle välja..
Ni som sett den, grät ni?

Kommentera ♥ [3]


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej sötis ha en bra dag

Jag är med <3

2012-03-27 @ 19:17:18
URL: http://fashionmylive.blogga.se
Postat av: Josefine

Jag bölade som faan till den filmen ^^

Fin blogg :D

Vill du bli veckans blogg?

www.bryngelsson.blogg.se

2012-03-27 @ 20:20:54
URL: http://bryngelsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Björkdahl

ÅÅååh, Ryan Gosling är såååååååååååååååååå jääävla snygg! Skulle verkligen inte tacka nej till honom, haha! ;)

Jaa, jag grät som bara den! Måste se den snart, bara för att du la upp så underart fina bilder, haha! (Y)

2012-03-28 @ 12:21:56
URL: http://hannabjorkdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback