Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... KIMIDORI -
Suni Kul att du hittat till min blogg! Jag heter elin, 18 år och pluggar teknikprogrammet.

Jag en väldigt intresserad av webbdesign och det handlar bloggen mest om. Förut gjorde jag gratis designer åt alla som bad om det, men det blev för jobbigt tillslut därför skaffade jag denna blogg för att kunna göra tävlingar och liknande istället! :)





Något ni kanske inte visste om mig

Jag är en hopplös glasögonorm! Vet aldrig vars jag lagt mina glasögon och behöver egentligen ha på mig dom för att hitta dom.. I vintras var dom borta i flera månader och jag trodde att jag slarvat bort dom. Sen ser jag något som blänker i det lilla facket under radion i bilen...

Kommentera ♥ [2]


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

haha, och jag slarvar hela tiden bort min mobil! ^^



- hihi vet inte om du såg det, men du fick en kaka i min blogg för nån dag sen. Jag skulle gärna skicka över några riktiga också eftersom du är så söt! ;)

2012-06-01 @ 00:45:42
URL: http://adaras.se
Postat av: kaffehörnan

Du passar i glasögon

kram

Hur mår du

2012-06-01 @ 14:20:15
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Kom ihåg mig?
Trackback